Contact Me !


ISU KHALWAT : RADZWANI MAHUKAN PENJELASAN SUSULAN DARI SHAH JASZLE

Posted by Unknown On Saturday, May 18, 2013


Isu Khalwat : Radzwani Mahukan Penjelasan Susulan Dari Shah Jaszle | Ekoran dari kes khalwat yang melibatkan artis tanah air terkenal Shah Jaszle, tunangnya iaitu Redzwani Puteri memberi peluang kepada kekasih hatinya untuk tampil memberi penjelasan kepadanya atas apa yang telah berlaku walaupun kepercayaannya kepada aktor itu sudah semakin pudar.

Jelas Redzwani atau lebih manja digelar Wani,beliau agak terkejut apabila seorang wartawan memberitahu bahawa tunangannya itu telah di tangkap khalwat dan seakan-akan tidak percaya kerana sebelum berlakunya kes itu ayah kepada Shah Jaszle sempat menelefonnya untuk bertanya khabar dan dia di beritahu bahawa Shah ada di rumah.



Menurutnya lagi,beliau masih belum mempunyai kesempatan untuk bertemu tunangnya itu, akan tetapi beliau sempat menelefon Shah pada malam semalam ketika dia sedang tidur dan menidakkan berita yang telah hangat diperkatakan itu.

Wani juga sempat memberitahu bahawa Shah Jaszle telah berjanji akan memberikan penjelasan setelah selesai penggambaran.

Wani juga sempat memberitahu bahawa Shah Jaszle telah berjanji akan memberikan penjelasan setelah selesai penggambaran.

Menyatakan bahawa dirinya berada dalam keadaan tenang setelah mendengar berita tersebut,beliau juga tidak endah akan kata-kata pihak luar baik dari pada laman sosial atau blog dan mahu memberikan peluang untuk tunangnya itu memberi penjelasan sebelum menentukan hala tuju hubungan mereka.

Baik sungguh hati Redzwani kerana tak ramai wanita diluar sana yang masih mampu untuk bertenang atau menunggu penjelasan oleh pasangan mereka jika kes sebegini berlaku.Emosi terganggu apatah lagi jika ia sedang hangat di perkatakan dari setiap sudut.Kami harap Wani dapat membuat keputusan yang betul kerana ia melibatkan masa depan anda.

sumber asal dari : ohartis
Comments
0 Comments