Contact Me !


Naquia Yasirah berstatus janda, Black Mentor mengamuk

Posted by Unknown On Tuesday, September 17, 2013 No comments


Naquia Yasirah berstatus janda, Black Mentor mengamuk - Tindakan segelintir individu mendakwa isterinya, Naquia Yasirah sebagai berstatus janda telah membuatkan Black Mentor berang dan segera tampil untuk membidas tanggapan yang tidak masuk akal itu.

Menurut Black, dakwaan sedemikian tidak benar sama sekali dan isterinya bukan berstatus janda seperti yang dikhabarkan oleh sumber-sumber yang tidak dipastikan kesahihan dan kebenarannya.

“Kenapa nak tanya soalan begini kepada saya? Soalan ini tidak masuk akal langsunglah. Isteri saya bukanlah seperti yang dikhabarkan.”

Dalam perkembangan sama, penyanyi Teman Pengganti itu turut memperbetulkan tanggapan orang ramai berhubung kaitan persaudaraan antara Naquia Yasirah dan pelakon Datin Umie Aida. Katanya, Naquia bukan anak saudara kepada pelakon itu tetapi anak saudara kepada suaminya.

"Saya nak betulkan sedikit kenyataan media. Cira bukanlah anak saudara kepada Umie Aida tetapi dia adalah anak saudara kepada suami Datin Umie Aida iaitu Dato’ Paduka Khairuddin Abu Hassan." 
“Umie telah hadir ke majlis resepsi sebelah perempuan pada malam 13 September bersama suaminya. Dari awal lagi, saya pun sudah dimaklumkan bahawa dia tidak akan hadir pada majlis resepsi keesokan harinya kerana dia sibuk." 
“Saya tidak kisah perkara tersebut kerana saya lebih mementingkan keluarga terdekat yang hadir. Apapun, saya bersyukur segalanya berjalan lancar,” jelas Black yang bercuti dari nyanyian sehingga penghujung September ini."
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment