Contact Me !


Benarkah Mangsa Terjatuh Times Square Bunuh Diri atau Dibunuh ?

Posted by Unknown On Friday, February 15, 2013
Semasa hari Valentines Day iaitu pada hari ini (14 Februari 2013), kejadian tidak diingini telah terjadi. Seorang wanita ditemui mati bunuh diri akibat daripada terjun daripada tingkat 6 bangunan Times Square. Siapakah sebenarnya mangsa ? Dimanakah teman lelakinya ketika itu ? Sebenarnya, dikhabarkan teman lelaki mangsa yang secara tidak sengaja tertolak mangsa sehingga terjatuh dari bangunan Times Square itu. Susah untuk mempercayai keterangan teman lelakinya.





Apa pun, polis sedang menyiasat dengan teliti kejadian ini. Adakah betul mangsa tersebut bunuh diri ataupun dibunuh ? Berdasarkan SUMBER, adakah anda percaya bahawa teman lelaki mangsa tertolak mangsa sehingga terjatuh ? Kejadian ini diserahkan kepada pihak polis dan biarlah polis yang menyiasatnya.

Mangsa yang bernama Choo Czek Yeng didapati mati serta merta selepas terjatuh dari tingkat 6 bangunan Times Square. Yang hairan, tiada CCTV yang merakamkan bagaimana mangsa atau kejadian itu. Kejadian ini terus mendapat perhatian pengguna-pengguna laman sosial.

p/s : Umat Islam diharamkan menyambut Valentines Day
Comments
0 Comments