Contact Me !


TV Paling Mahal Di Dunia 2013

Posted by Unknown On Thursday, February 14, 2013
Satu TV set yang berukuran 5 meter ( 201 inci ) terpaksa diletakkan di luar rumah kerana tiada ruang yang cukup untuk meletakkan TV sebesar itu.
TV ini diperkenalkan oleh Firma dari Austria iaitu C SEED Entertainment System.TV ini terlampau mahal iaitu sekitar RM2.1 juta iaitu bersamaan membeli 12 buah CAMRY 2.5V.

TV skrin telah direka bentuk oleh pembuat kereta Porshe dan menggunakan lebih dari 725 ribu LED.Paparan LED mempunyai 4.4 trilion warna dan
skrin mempunyai sensor biometrik cap jari yang terbina di dalam untuk menghalang orang ramai daripada menggunakan TV tanpa kebenaran pemilik.Apabila TV dimatikan, ia boleh dilipat ke atas, dengan menggunakan tujuh panel lipatan, dan tersembunyi. mengambil masa hanya 5 saat. Skrin kemudiannya boleh dibentangkan dengan menekan butang pada alat kawalan jauh, yang hanya mengambil masa 40 saat dan kemudian bersedia untuk ditonton serta-merta. TV adalah kalis air dan mempunyai tiga Subwoofer berkuasa 700W yang memberi jumlah keseluruhan 2,100W kuasa audio.










Videonya ada disini :-
Comments
0 Comments